Oficialii de la Land Rover anunță că noul Range Rover plug-in hybrid oferă o autonomie de 113 km în modul electric. Această valoare este mai mare decât cea anunțată în momentul în care SUV-ul de lux a fost dezvăluit în toamna anului trecut.
Această estimare a fost făcută de britanici în ciclul de testare WLTP. Producătorul de automobile din Whitley spune că, în condiții reale, autonomia va fi de 88 km.
Practic, vorbim despre un plus de 13 procente față de estimările inițiale. Autonomia lui Range Rover PHEV ar trebui să le permită clienților să parcurgă 75% din călătorii în modul pur electric cu bateria complet încărcată.
Acest lucru este posibil deoarece Range Rover este unul dintre puținele vehicule plug-in hybrid cu capacitate de încărcare rapidă de 50 kWh. Repriza de încărcare 0-80% se poate realiza în mai puțin de o oră.
Noul Range Rover PHEV este oferit în două versiuni, P440e și P510e. În ambele cazuri, ansamblul este format dintr-un motor V6 Ingenium și o unitate electrică de 105 kW, integrat în transmisie.
Bateria de 38,2 kWh (utilizabilă doar 31,8 kWh) va permite parcurgerea a 100 km cu zero emisii cu viteze de până la 140 de km/h. Vârful de gamă P510e va realiza sprintul 0-100 de km/h în doar 5,3 secunde.
SUV-ul britanic este disponibil și cu motoare termice pe benzină și diesel. Din gamă fac parte un propulsor V8 twin-turbo de 523 CP. Un model complet electric este de așteptat să sosească în 2024.
Producătorul britanic a precizat că de când a dezvăluit noul SUV, în octombrie 2021, configuratorul său online a fost folosit de peste două milioane de ori.
În Marea Britanie, Range Rover P440e costă echivalentul a aproximativ 124.000 de euro. Prețurile la varianta de top P510e variază între echivalentul a 175.000 și 208.000 de euro.
Sursa: Carscoops